Uğruna Öldüğüm Kadın'a İyi Bak

  • Paylaş:




Merhaba bitanem...


Ben iyi değilim. Özledim seni, çok özledim. Seni unutmaya çok uğraştım ama olmadı. Engel olamıyorum kendime ben. Çok fazla seviyorum seni.Ben yanımdayken bile sana doyamazken sensizlik nasıl anlatılır ki ? Tek başına sevmek yetmiyormuş, biraz geç oldu ama anladım. Bir yanım sana öyle kızgın bir yanım sana öyle aşık ki. Neyse. Sen şuan başka erkeklerin yanındasın belkide. Aptal gi...bi hissediyorum kendimi biraz. Tek mutluluğum beni seviyor oluşundu. Şimdi çok mutsuzum sevgilim. Sevgilim diyorum hala evet. Ama ne yapayım sana hala veda edemedim ki ben. Hani bir sürü sözler vermiştin bana bende inanmıştım. Hiç bırakmaycaktın beni, hep sadece beni sevecektin. Şimdi nerdesin sevgilim ?
Ben söyliyim başka erkeklerin yanında, başka erkeklere sözler veriyorsun. Onları da bırak sevgilim. Onlarda görsün sensizlik ne kadar zor. Ama onlar hiç benim gibi hissetmeyecekler. Çünkü onlar benim kadar sevmedi seni. Sevemezde zaten. Sen benim hayatımdaki en değerli şeydin ve hala da öylesin. Ama sen beni unuttun sevgilim. Hiç sevmiyorsun beni. Özlemedin de, benim için ağlamıyorsun da, kalbinde acımıyor, her gece ağlayarak uyanmıyorsun uykundan. Ben hepsini yaşıyorum sevgilim. Çok canım acıyor. Biliyorum bu sözler seni bana geri getirmeyecek ama yine de bil istedim. Hani buralarda senin için canını vermeye razı bir erkek olduğunu bil istedim.Neyse yeter bu kadar. Şimdi o yerime koyduğun erkeğe bir sözüm var sevgilim ; VE SEN ŞEREFSİZ UGRUNA ÖLDÜGÜM  O KADIN'A İYİ BAK !



Ben iyi değilim, Özledim seni, çok özledim, Çok fazla seviyorum seni, çok canım acıyor, sensizim ben, veda edemedim, en çok ben sevdim,

Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar