Gecenin Bir Yarısı Yazmak

  • Paylaş:

seni seviyorum sözleri,seni seviyorum mesajları,seviyorum seni sözleri,sevmek sözleri,seni seviyorum,seni cok seviyorum,seviyorum,seni seviyorum sözleri uzun,seni seviyorum sözleri kısa,sevgi sözleri,seni seviyorum resimli sözleri
Seni Çok Seviyorum

seni bildim sadece seni okudum seni dinledim seni öğrendim çünkü benim dinleyebileceğim en güzel ses senin sesin çünkü benim tanıyacağım başka insan yoktu o yüzden sadece sana odaklandım sadece seni öğrendim...

Çünkü sende ne hayal ettiysem o var. Beklediğim her şey. Sana güvenebileceğimi biliyorum. Bana sadık olduğunu, beni sevdiğini, hep seveceğini, hiç bırakmayacağını hissediyorum. Seninle konuşurken mutluyum. Mesajlarını kaç kere okursam okuyayım her seferinde kendimi gülümserken buluyorum. Seni çok kıskanıyorum, deli gibi kıskanıyorum, belki de abartıyorum. Ama seni paylaşamıyorum işte.

Sen benim herşeyimsin. Sevdiğim, seveceğim, sevdiceğim, sevgilim.. Gecenin bi yarısı romantizm yapmak yoktur bende ama konu sen olunca akan sular duruyor. Kalbimin ritmi değişiyor, kafam duruyor, suratımda salak bi gülümseme oluşuyor.. Aşık olunca herkes kelebekler uçuştuğunu söyler içinde. Bende mi? Benimkinde filler tepişiyor, içimde bi yıkım, bi deprem oluyor. Ve belki tuhaf ama üzerimde yarattığın etkiyi seviyorum. Bana güzel sıfatlar takmanı seviyorum. Aşkım demeni seviyorum. Sen aşkım deyince bişeyler kopuyo içerde. Bişeyler kopuyor ama sanki yerine yenisi geliyor, onu tamamlıyor, eksiği kapatıyor. Sen benim eksiğim. Eksikliğim.. Beni tamamlıyor, beni mutlu ediyorsun. . Seni herşeyden kıskanıyorum. Çünkü sen benimsin. Benim.. Herşeyimsin.. Sevgilim diyorsun mesela bazen. Eriyorum, bitiyorum. Nasıl seviyorum aşkım, sevgilim demeni anlatamam.

Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar