Unutmuyacağımm Aslaaa

  • Paylaş:
unutmayacağım,seni çok seviyorum,aşk sözleri,gözyaşı,aşk,sevgi,mutluluk,umut,sevgi,pişmanlık,canım,cicim,yürek,kalp,böbrek,şiir,gözlerin


‘’ UNUTMAYACAĞIM’’; Nasıl Gittin,Ben Her şeyi SeninLe Gördüm Be GülümUmut Ne ? Mutluluk Ne ? Sevgi Ne ? Vee Aşk Ne ?İlk YaşananLar Ve Son PişmanLıkLar; Bilemedim!!!Başta Güzel Olan Her şeyin Sonradan Hatırlanmayası Pişmanlıklar Olacağını..Gelip Güldürdüğün Bu YüzüSonradan Hüzünle Dolu Gözyaşlarına BırakacağınıNeyse Be Canım, Senle Olan Her şey Güzeldi, Unutur SanmaYüreğim, Kalbim, Benliğim Ve Verilmesi Gereken En Büyük AşkLa Sevdim... Sen Bedenine Tapanlara Gittin, Benden Çook Mu Sevecek Seni,Daha Mı Çook Değer Verecek Tıpkı Ben Gibi..Neyse Be Canısı Sen Yaşadık Bitti De Beni Hatırlamasanda Olur…Ama ben Senide Sözlerinide Ve Bakmaya Kıyamadığım O Güzel Gözlerinide
 ‘’UNUTMAYACAĞIM’’


unutmayacağım,seni çok seviyorum,aşk sözleri,gözyaşı,aşk,sevgi,mutluluk,umut,sevgi,pişmanlık,canım,cicim,yürek,kalp,böbrek,şiir,gözlerin
(NOT:HAYAT BEN GİBİ SEVENLERE BAŞ TACI,SEN GİBİLERİNEYSE AYAK BAĞI DİYOR…)

Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar