Senden Vazgeçmeyeceğim

  • Paylaş:




Benim melek sevgilim.
Canımın içi, sevgilerin en güzeli, sevdaların en büyügü…
Yine sana yazıyorum bugün…
Her zamanki gibi seni düşünüyorum, seni özlüyorum ve her an seni besliyorum içimde.
Bu nasıl aşktır diye kendime soruyorum.
İnsan bukadar severmi , bu kadar anımsarmı heran aynı gözleri …
Öyle seviyorum ki seni buna…
Her şey şahit!
Herkes şahit!
Elbistan bile…
İllede sen ol istiyorum heran yanımda, kollarımda,
Ellerin ellerimde,
Gözlerin gözlerimde…
Şimdi nasıl yazsamda sana olan sevgimi , aşkımı , özlemimi, dile getirsem.
Buna imkan yok biliyorum ama yinede yazmak; sana yazmak , seni yazmak istiyorum.
Seni öyle seviyorumki;
Akşam batan güneşin asaleti gibi,
Sessizce yağan yağmurun verdiği huzur gibi,
En yorgun oldugun anlarda yeşil bir ağacın dalında çıvıldasan bir kuş sesinin verdiği mutluluk gibi,
Esen karayel gibi,
Sevgi benim için ağızda değil yürekte olmalı kalpte olmalı.
Seni yüreğimle kalbimle seviyorum.




Dünyaya mutlu gözlerle bakmak aslında hiç zor değilmiş.
Seni tanıdım ya mutluyum, kalbimde bir umut bir sevgi bir delice sevda var…
Zor olanı kolaylaştırmayı, Kötü düşünceleri iyiye cevirmeyi hatta ağlamak yerine
Gülmeyi senden öğrendim ben sevgilim…
Hayatta yorulmak yerine her şeyden ders almayı, Sadece sevmek degilde aslında sevilmeninde nasıl bir duygu olduğunu senden öğrendim ben sevgilim…
Beklemenin aslında hiçte zor olmadığını sabır gerektirdiğini,
Özlemenin ve özlenmenin tadını,
Hasretin gün geçtikce büyük bir sevgiye dönüştüğünü sende öğredim ben sevgilim…
İmkansız diye bir şeyin olmadığını aslında bütün imkanları kendimizin
yarattığını sende öğrendim ben sevgilim…


(MutLu OlMaYı SeNiNLe ÖgReNdiM)





Bu günde senin için gözlerimden yaş döküldü ama bu yaşlar üzüntüden değil, senin bana verdiğin sonsuz sevgiye dökülen sevinç gözyaşları şimdi bu yazıyı yazarken gözlerim dolu dolu Sen beni böyle sevmeye devam et ben ömür boyu ağlamaya razıyım bitanem
Seni nasıl sevdiğimi bilemezsin. İstersen gecenin karanlığına sor ağlayan gözlerim şahidim olacak. hasretinle yanan kalbim ise sonum olacak
Seni seviyorum hemde deliler gibi. İnanmıyorsan Vur Parçala Kalbimi. Akan kan yazacaktır İSMİNİ ve dudaklarım önce şahadet sonra SENİ SEVİYORUM  diyecek İşte o zaman anlarsın SANA OLAN SEVGİMİ



DenizLer Çöl, Dağlar ova olunca mevsimler değişip zaman durunca O ZaMan BiLe Senden VAZGeÇmeyecegim anladın mı ne sandın sen bu sevgiyi anla işte seni çok seviyorum :)



sen + ben = biziz
sen - ben = hiçiz
sen x ben = herseyiz
sen / ben = bölünemeyiz



Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar