Sana Günaydın Demek İçin Uyumadım

  • Paylaş:

YENİ SİTE TASARIMIMA Bİ BAK TIKLA




Sana Günaydın Demek İçin Hiç Uyumadım Ben Hı Demeki Sonra Başkalarıyla Konuştun Falan Valla Yok Konuşmadım Hava Açılıyor Gibi Şuan, Bu sabah ne geldi aklıma biliyor musun? biliyor musun sorusu sıkıcı biliyorum. bilmiyorsun, onu da biliyorum...güldüğünü de biliyorum, ben bu Çocuğu çok seviyorum diyorsun değil mi? bak onu da biliyorum... ya ben bilge miyim acaba :) yok ben bilge değilim, sadece ömür helalimin sırrına ermeye başladım, seni o kadar çok seviyorum ki... " kalan ömrüm seni sevmeye yeter mi acaba " diye düşünüyorum? sensiz yarım olduğumu kabullenmiyorum, sensizliğim sadece fiziksel bir yanılsama. göz yanılsaması, zira ben gülerken sen dudaklarımdasın, gözlerim ışıldarken sen bakışlarımdasın...sen benim sevdamın huzur halisin, aşk sana benzer canımın içi, beni böyle mutlu ettiğine göre uzağımda bile, yanımdayken ben seni öpmeye doyamam, uyurken uyandırmaya kıyamam...sensiz ben koca bir hiç olurum ... insan her acıya alışır bunu biliyorum. ama yokluğunun acısını tarif edemem ki...Allah'ım sensizliğin acısını göstermesin bana.. amin inşallah... amin inşallah..ben de oluşan kor yangısının külleri olmasın inşallah, bu ateş içimde hiç sönmesin...sabah sabah yine çenem açıldı sanki :) ben seni en güzel olana, en emin olana emanet ediyorum..ben seniii çokkk özledim aşkımmmmmm... ben seni çok çok çok çok çok seviyorum bitanem....ben sensiz yarım kalsam da, senin beni tamamlayacağın günü bekliyorum hayatım....

Bu Yazıyı 00:10 Da Yazdım Ama Sabah Paylaşacağım O Yüzden Uyumak Yok Bana Bebeğim 

Sana Benim Özel Mantık Sorularımı Soracağım






YENİ SİTE TASARIMIMA Bİ BAK TIKLA







Önemli Not Bloguma Kimse Girmiyor Diyenler Varmış Buyrun Ziyaretçi Dökümanı

Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar