Mutluyum Diyorum Rahatça Uyuyorum

  • Paylaş:

YENİ SİTE TASARIMIMA Bİ BAK TIKLA





Hani bir gün olur ya tam herşeyden yorulmuşken bıkmışkken birisi çıkar gelir ya da hayatınıza onu alırsınız ilk önce iyi mi kötü mü yaptım diye sorgularsınız kendinizi sonra acaba beni bırakır mı önceden yasadıklarımı yaşar mıyım diye sorarsınız kendinize. Tek bi cevap yeter tüm sorulara. Seviyorum. Güveniyorum. İnanıyorum. Onu o kadar çok seviyorum ki bir gün gideceğinden çok korkuyorum sonra ben ne yaparım diyorum. Onunla yürüdüğümüz yerlerden yürüyemem. Oturduğumuz yerlerde oturamam. Sonra diyorum ki iyiki hayatımda iyiki yanımda...


Bazen hayatınız da bazı şeyleri unutmak zorundasınızdır. Kanata kanata o kalbinizden silersiniz. Bir kez yaptım. Ama bir defa daha olmaz. O yüzden sevgilimi hiç yanımdan alma diyorum geceleri. Düşünüyorum. Mutluyum diyorum ve rahatça uyuyabiliyorum artık.


Hayatımda en iyi şeyi yaptım onu hayatıma alarak. Önceden nasıl mıydı hayatım? Bazı şeylerin üstesinden geliyordum. Şimdi mi? Hayatım tam anlamıyla mükemmel olmasada bir sevdiğim var tam yanımda tam kalbimde çok seviyorum onu öyle böyle değil. Yanından gitmek istemiyorum sürekli onunla kalmak. Onunla konuşmak, sesini duymak istiyorum. Sonra diyorum ben ne zaman bu kadar sevdim aslında çok sevmişim. Hala katlanıyor bu sevgim.. Onun sevgisiyle aşkıyla katlanıyor. Bana bakışıyla beni sevişiyle sarılmasıyla katlanıyor sevgim. Tek bir şey biliyorum hayatımda biri var herşeyden çok sevdiğim. Ve tek istediğim hiç bi zaman yanımdan ayrılmaması.





YENİ SİTE TASARIMIMA Bİ BAK TIKLA




 

Önemli Not Bloguma Kimse Girmiyor Diyenler Varmış Buyrun Ziyaretçi Dökümanı



Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar