Kalbim Sana Hep Açık

  • Paylaş:



Bana Çok Kırgın Olduğunu Biliyorum Ama…Gözlerin Sözlerin Bakışların
Hiç Aklımdan Çıkmıyor, Benim Sevdiğim Sen Olamazsın…Sen Bu Kadar Acımasız Değildin.
Hani Söz Vermiştik Sadece İkimiz Olacaktık Bir Başkası Olmayacaktı, Hani Yıldız Kayarken Dilek Tutmuştuk İkimizde Birbirimizi Dilemiştik…Rabbime Dualarımız Hep Evlilik Olmuştu, Şimdi Gelsen Hala Kabul Edebilirim Ne Yapsanda Sensiz Olamıyorum Her şeyde Sen Varsın Gerçekten Hayat Sensiz Koca Bir Hiçmiş Beni Sinir Etmen Bana Kızman O Zaman Pek Hoşuma Gitmezdi Ama Sana Yemin Ederim Şuan Onları Bile Çok Arıyorum…
Benden Sadece Kalbimi Değil Benden Çok Şey Aldın Mutluluğumu Huzurumu Hayallerimi Aldın!!! Söylermisin Bana Benden Ne İstedinde Yapmadım Sandığın Kadar Basit Değil Bu İlişki Ben Seni Sensiz Sevmeyi Ögrenmedim Hiç Çünkü Ben Hep Sana İnandım Hep Seninle Hayal Kurdum Yemin Olsun Ki Düşündüğüm Her şey Sendin…Beni Hiç Kimse Anlamıyor Anlayamıyor Ben Bunları Hak Ettim Mi ? Sadece Mutlu Olmak İstedim Evet Haklısın Hatalarım Oldu Fakat Hepsinden Ben Dersimi Aldım İstediğin Gibi Olmaya Çalıştım Aşk Kelimesi En Çok Bize Yakışmıştı Kilometrelerce Uzakta Ki Bir İnsanı Sevdim Çok Uzaklarda Ki Hemde…Hatırlıyormusun Ben Sana Ne Demiştim; Birgün Bu İlişki Bitecek Demiştim Sende Ben Bırakmam, Ben Hep Seni Seveceğim Demiştin Ben Senden Vazgeçtiğim Gün Öleceğim Demiştin Söylesene Mezarından Çıkıpta Mı Gittin Başkasına…
Bu Zamana Kadar Elimden Gelen Her şeyi Yaptım Senin Mutluluğun İçin Senin Ağlamana Dayanamayacak Kadar Güçlüyüm Fakat Seni Unutacak Kadar Güçlü Değilim Belki Sen Bu Yazımı Okuyorsundur Ve Belkide Beni Unuttu O Diyorsun Hayırrrr Ben Unutmadım Unutamadım Unutmayacağım Çoğu İlkimi Seninle Yaşadım Ben…Aramıza Girmek İsteyenler Çok Oldu Bazıları Bunu Başardı Onlardan Duyduklarınla Bana Kızman Beni Yargılaman Yapmadıklarım İçin Beni Suçlamaların Bunlarıda Unutmayacağım Asla…Suçum Olmadığı Halde Özür Dilerdim. Gecelerim Gündüzlerim Hep Seni Düşünmekle Geçiyor Zaman Nasıl Geçti Değil Mi Bundan Bir Zaman Önce Birlikte Uyuyorduk Birlikte Uyanıyorduk İşte Hayat Böyle Sen Ona O Başkasına Yazar…Sana Çok Sınır Koydum Evet Haklısın Ama Yemin Ederim Ki Kötülüğüne Yapmadım Hep iyiliğini İstedim Bu  Yazımı Okursan Eğer Ve Beni Tekrar İstersen Kalbim 7/24 Açık Sana…




Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar