İyi Geceler Ruhum

  • Paylaş:


bensiz uyuyorsun şimdi, sarılmak varken sana ben sensizliği kucaklıyorum bu gecede... uzun uzun yazmak isterdim ama uyumadan önce sana gülücüklerimi sunayım dedim...

sana seni sunayım dedim kısaca...

gülücüğüm, gülüşüm, sebebim senle konuşmayı özledim yine... yanımda olmanı özledim, hayallerimi süslemeni sevdiğimi söylemiş miydim bu arada? yine nereden nereye atladım ya?

devamlı daldan dala konan kuşlar gibiyim sanki?

Neyse. Özlenmenin doyumsuz hazzını bana yaşattığın için teşekkür ederim. Canımmm bitanemmm uykulara uykusuz kalıyorum sensiz biliyor muydun? Bazen sen kadar umutlu olamıyor, sonunu kötü görüyorum. Ama o vakitte ettiğim dua geliyor aklıma susuyorum. Hayırlısı neyse olsun...

Uzun uzun yazmak isterdim ama 2,5 saatlik uyku ile duruyorum uyayacağım nasipse. Seviliyorsun herbirşeyim hemde çok çok çok şöyle biii sürüü. İyi ki ruhumdasın. İyi bak ruhuma











Önemli Not Bloguma Kimse Girmiyor Diyenler Varmış Buyrun Ziyaretçi Dökümanı



Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar