Birlikte Namaz Kılıp Birlikte Dua Edelim

  • Paylaş:

isterdim ki sen şimdi yatağımızda uyuyor ol, ben de sana oku diye bu satırları yazayım.. hani gönül tenine aşkımı yazmamın daha uygun olacağını söylerdi o vakit ama olsun... buraya yazmak, sıkıldığında okuman için ihmal etmezdim...


ben sana bugün daha daha daha çok aşık oldum... ne yaptın sen bana? vakit geçmek bilmiyor biriciğim?

ben hiç senin için bu kadar heyecanlanacağımı düşünmezdim.. bilirsin ben sana yalan söylemem, ya söylemem.. yada yalan hiç söylemem... senin güvenini kaybetmek, huzurumu yüreğimden atmak olur.. Allah korusun. Rabbim beni sana karşı utandırmasın...

aşkım, hayatımın anlamı, yaşama sevincim, neşem, özlemim seni çokkkkkk seviyorum... gözlerimde sen varsın bu aralar, ruhuma seni özlediğimi söylediğimde, beni terk edip sana geliyor biliyorum.. bundan dolayı bazen ruhsuz geziyorum eminim...

sana doyamayacağımdan korkuyorum, seni bu kadar sevmek... ne kadar güzel bir şey biliyor musun?

ben seni hiç hiç ama hiç sevmeyeceğimi söylediğim bir anda sevmeye başladım.. Allah senden razı olsun canımın canı, tatlı sevgilim... iyi ki sen kalpten o duayı etmişsin, " Allah'ım onun kalbine sevdamı düşür " demişsin.. hamdolsun ki dua kapısı o an açıkmış.. ya ben seni severken, hiç mutsuz olmuyorum.. seni üzmeye çabalayıp, belki kurtarırım onu benden dediğimde bile içim cız ediyor...

bencillik edip seni ömrüme dilesem beni affeder misin bilmiyorum ama ben kendime en büyük iyiliği yapıyor olacağım inşallah...

Seni görmeyi iple çekiyorum, ip kopuyor sanki gün gelmek bilmiyor.. asıl o günler nasıl geçecek nasıl akşam olacak, sana sarılacağım, huzuruma kavuşacağım bilmiyorum. Allah'ım hayırlısını nasip etsin...

düş tenime bitanem, ömrüme helalim yazsın seni Allah...

geceler uzun ve yalnız, yoksun sabaha kadar... düşümde bile günahkarsın, bunu kim hayra yorar diyor şarkı...

asla sen düşümde bile tertemizsin bitanem...



ya sen beni hak etmediğim yerlere koyarak şımartıyorsun... ama neyse uzatıp seni üzmek istemiyorum.. sen ne yaparsan bir sebebi vardır..

hayatımda en en en çok güvendiğim kişi sensin biliyor musun? en çok inandığım, en değerlim, en kıymetlim sensin...

senle çok huzurluyum, çok mutluyum...

senden de vazgeçilmez... senden vazgeçmek hatasından korusun beni Rabbim.. aklım gidiyor şu anda bunu düşündüğümde de..

ben senle kendimi küçük bir çocuk gibi hissediyorum, hani demiştim ya sabahta, gönül isterdi ki herşeyimin ilki ol...

ama ilk değilse bile, son aşkım olup kal...

keşke, şu yazıya nokta koyup, uyumaya gideceğim yatakta sen olsaydın, yanına sokulduğumda, " biliyordum uykumda bile olmadığını, bir daha beni sensiz bırakma " diyen Karıma sarılıp öpebilseydim..


tutkum, kalbim, helalim seni çok çok ama çok çok seviyorum... içim gidiyor şu anda sadece sevdiğimi yazmaktan dolayı... isterdim ki seni kalbinden usulca öpeyim, isterdim ki hadi ama hızlı katibim, ruhuma, bedenime kendini yazsana diyeyim...

ama ömrümüz vefa etsin diyeceğim canımın canı, can özüm, gülüşüm... seni çok çok çok herşeyden çok seviyorum...


senle her derde, kedere ortak olup, hayatımızı yaşanılır kılmak için olsun tüm çabam... ömrüm, ruhum, eşim, Allah'ım seni bana bağışlasın, yokluğunla, aşkından uzak kalma ile beni sınamasın..

sensiz ben bir daha bu kadar emin olamam, sensiz ben asla böyle huzurlu olamam. biliyorum ki, annemin hayır dualarını aldım.. almasaydım seni karşıma çıkarır mıydı Allah'ım?

gönlümün sahibi, canım karıcıgım sevgimiz Allah'ın izni ile hayırlı ve daim olsun inşallah...

cemaat olup namazlarımızı kılarken, her namaz sonunda mutlu yuvamız içinde şükür secdesine gideriz inşallah...

özledim seni yineeee.. o yüzden geldim kalbine...


miniğim, tatlı bebeğim melekler korusun seni...












Önemli Not Bloguma Kimse Girmiyor Diyenler Varmış Buyrun Ziyaretçi Dökümanı


Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar