Ben Sen Değil Bizim Hatamız Nerede Diyelim

  • Paylaş:

YENİ SİTE TASARIMIMA Bİ BAK TIKLA






merhaba canım.. akşamın güzel olsun bitanem...

güzel olan ne varsa senle daha bir güzelleşiyor, tüm aşk ve sevi cümleleri senle daha bir özelleşiyor..

hani aşk için, yüreğime bir ateş düştü benzetmesini yaparlar ya, ben bunu hiç diyemiyorum senin için. çünkü sen yüreğimi çiçek dünyasına çevirdin... bana huzurdan başka bir şey vermiyorsun...




bana mecbur değilsin, bana zorunlu değilsin bilesin.. olur ya bir gün bir başkası için çarparsa kalbin, lütfen paylaş benimle.. asla ama asla emin ol ki gönül koymam, ah etmem..

mutlu olmayı, sevmeyi, sevilmeyi en çok hak edenlerden birisin...

benim gözümde sen bambaşkasın ya, tarifini de yapamıyorum ki.. bu kadar çaresiz kalmazdım ben yazarken, konuşurken.. boş konuşmalara gelince benden iyisi yok biliyorum, haha sen de biliyorsun artık...

ama gel gör seni anlatmak için seçtiğim kelimeler, çok az ve yetersiz kalıyor.. ben bildiklerimi de unutuyorum, sadece özledim diyebiliyorum..

artık her anım senle dolu diyebiliyorum ama... sabah senle konuşurken, öğle vakti konuşurken, akşam konuşurken hayatımda sadece senin olduğunu bilmek, senin olduğumu bilmek çok harika bir his..

ciddi anlamda çok güzel ve özel bir ilişkimiz var biliyor musun? arkadaş gibi, dost gibi, birbirini tamamlayan eşler gibi... evli gibiyiz ama daha yolun başındayız, çocuklar gibi heyecanlıyız, belki de her konuştuğumuz güzellik bir hayal olarak kalacaktır ama emin ol söylemesi, duyması bile güzel...

bugün düşündüm de yokluğun sıkıyor beni, eksik bırakıyor.. acaba dedim devamlı birarada olsak sıkılır mıyız? bıkar mıyız? sanmıyorum ama yine de hayat işte...

hayırlısı olsun değil mi bebeğim...

seni canım diyerek sevmek, sana canım demek, bitanem demek, bitanem olduğunu bilmek çok güzel...

Allah seni başımdan, ruhumdan, ömrümden ve kalbimden eksik etmesin. asla bizi pişman eylemesin. huzurlu, saygı ve sevgi dolu bir hayatımız olsun.. aşk kokulu bir hayatımız olsun, heyecanımız hep dorukta olsun... biz hep biz olalım.. asla ama asla ben yada sen demeyelim.. bizim hatamız nerede diyelim...


biz olmaktan vazgeçeceksek yolun başında yollarımız ayrılır umarım.. zira sonunda ayrılırsak biz çok çok üzülürüz... dediğim gibi hayırlısı olsun biriciğim...

seviliyorsun bilesin...




Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar