Ben Küçükken

  • Paylaş:

Ben Küçükken Böyle Saçmalık Hiç Bir şey Yoktu Ben Bilmezdim İnternet Falan Tek Bildiğim Dışarıda Oynamak Bide Çizgi Film İzlemek Eskiden Her şey Çok Güzeldi Aslında, Mesela Bana Sokakta Oynamayı Bıraktıracak Sadece Çizgi Film Ve Bir Dizi Vardı, Teletabiler,Heidi,Pokemon,Pembe Panter,Tom Ve Jerry,Ayı Yogi,BEyblade,Çiçek Taksi,Bugs Banny,Red Kit,Tsubasa Vb Yaşı Benim Kadar Olanlar Ve O Zamanlar Benim Gibi Olanlar Hatırlar Ben Bunlarla Büyüdüm Benim Zamanımda Şöyle Kablosuz Uzaktan Kumandalı Araba Falan Yoktu CırCırlı Vardı Geriye Çekiyordun Bırakıyordun Gidiyordu Öyle Güzeldi İşte... O Zamanlar Rap Falan Yoktu, Ben Gitme Turnamı Çok Severdim Bide Selda Bağcan Sivasın Yolları Diye Bir Şarkı Vardı Onu... Günümüz Hep Dışarıda Geçerdi Dağda Falan :D Bizim Teybimiz Vardı Onunla Ses Kaydı Yapardım Ve O Zaman Abdurrahman Önül Çok Harika Söylüyordu Teybimizde Onunda Kaseti Vardı Hepsini Hatırlarım Evimiz Çok Küçüktü Ama Çok Güzeldi Aslında Ev Değil Ailemle Olunca Güzel Oluyordu, Evde Evcilik Oynuyoruz Bi Keresindede Sigara İçeceğim Ben Babayım Dedim Sonra İşte Kağıdı Sardım Kağıt Yağlıymış Tamam mı İşte Yaktım Bi Tutuştu Dudağım Yanmıştı Yaa O Gün J Abimle Gizli Gizli Sigara İçerdik Sigara Dediğimde Kağıttı Yaa :D Sonra Birgün Sabah Televizyon İzliyoruz O Zamanlar  Kocaman Lcd Ekranlar Yok Tüplü Televizyonlar Var Bizimkisi 37 Ekrandı Küçüktü Teletabileri izliyorduk Ahmet Abim Dedi Ki Baba Bunu Okula Yazdıralım Dedi Babam Daha Küçük Dedi 6 Yaşındayım Ondada Bende Israr Ettim Yazdır Diye Kabul Etti Babamda Ertesi Gün Yazdırdı Beni, Benim Sınıfım Bellisizdi Valla Çünkü Bİrgün A Şubesine Birgün C Ye Gidiyordum :D Ama Yeminle Çok Çalışkandım Ya Her Derste Bir Sürü Kardan Adam Kafası Alıyordum J Bir Keresinde Okula Giderken Geri Dönüp Eve Gelmiştim Babamda O Gün Eve Erken Gelmişti Bana Kızmıştı Ama Sonradan Gülmüştü...Bide O Zaman Bisiklet Sürmek Tek Hayalimdi İnanırmısınız Bir Çocuk Vardı O Sürebiliyordu Ben Yapamıyordum Öğrenmek İçin Kaç Kere Düştüm Ama Olmadı Başaramadım O Yapabiliyordu Ben Yapamıyordum Yaa, En Sevdiğim Şey O Ve En Çook İstediğimde Onu Çok Kıskanırdım Valla Yalan Söylemeyeyim L Kaç Gün Uğraştım Bir Türlü Yapamamıştım Yaa :D Sonra Okulda İlk Yediğim Dayak Var Bide İşte 1.Sınıftaym Perihan Öğretmen Var :D Herkes Sırayla Yazıyor Kelime Söylüyor O Bana Geldi Sıra Torba Yaz Dedi Tor Yazdım Gerisini Yazamadım Ama İyide Dayak Yemiştim J O Zamanlar Bizim Şimdi Ki Evimizin Temeli Atılmıştı Buraya Gelmek İçin Can Atıyordu Burada Hiç Bi Tane Ev Yoktu Sadece Boş Bir Tarla Ve Bizim Arsa Her Yer Papatya Ve Güldü..Bir Keresinde Buraya Gelmiştik Yaz Günüydü Burada Evi Temizlemiştik Falan Abimle Saraykentten Ekmek Almaya Gidiyorduk Hala Ben Bisiklet Sürme Çabasındaym Düşüyorum Kalkıyorum Sonra Birden Sürmeye Başladım Bir Dikenin Etrafında Döndüm 2 Defa Üzerine Düştüm Ondan Sonra Sürmeye Başlamıştım O Gün Akşam Saat 9 A Kadar Bisiklet Sürmüştüm J Sonra Zaman İlerledi 2004 De Buraya Taşındık Burada Okula Yazıldım Falan Çocukluk İşte Eski Evimizden Kat Kat Büyük Kat Kat Güzel Bir Eve Geliyorsun Ve Sen Eski Evin İçin Ağlıyorsun Bide Tabi Oradayken Arkadaşlarınla Kurduğun Hayaller Var Oradan Dağa Çıkardık Ben Şöyle Demiştim Şu Karşıda Ki Dağlar Taa Karşıda Ki Bizim İşte Bizim Ev Onun Aşagısında Demiştim Sizin Dağ Çok Güzelmiş Demişti Salak :D Ben Şu Ülkede Taşa Bile Sahip olamazken Kocaman Dağa Sahip olmuştum O Zamanlar Dedim Ki Sonra Ben O Bizim Dağın Tepesine Çıkarım Sana Bağırırım Sende Çıkarsın Evden Karşılıklı Konuşuruz Demiştim Oda Konuşuruz Demişti Bok Konuşurduk He Aramızda Kaç Km Var :D Sonra Taşındık İşte Dağa Baktım Uzakta Ve Nasıl Çıkacaktım Oraya Ki Ben, Ben ARkadaşımıda Özledim İşte Nasıl Gitsem Çıksamda Onunla Konuşsam Diyorum Acaba Sonra, Yeni Arkadaş Edindim Biz Ev Yapana Kadar Her Yer Ev Dolmuş Yaa :D Arkadaşım Benden Büyüktü Ve Uzundu Ben 8 Yaşındaydım Bu Arkadaşımın Kardeşi Ablamla Aynı Sınıftaydı Buda Bunlarla Aynı Sınıftaydı Bi keresinde Gitmiştik Bunların Sınıfına Annemle Bi Kıza Hasta Olmuştum Gerçekten İsmi Burcindi Kız Benden Büyüktü Arkimle Oturuyoruz Onunla Evleneceğim Ben Dedim O Sana Bakmaz Dedi Ben Dedim Benim Yaşım 15 Derim Dedim Evlenirim Demiştim Haha J Küçükken Gerizekalıymışım Be :D Neyse Yoruldum Yeter Bu Kadar :D





Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar