Ben Gidiyorum Artık Annecim

  • Paylaş:
Ben Gidiyorum Artık Annecim

Ve Evet Sigaranı Yakarsın, Dumanı İçini Kalbini Duygularını Hayallerini Etkiler
Öyle Sevmişsin Ki, Nasıl İçtiğini Bilmezsin Bir ZamanLar O Kadar Tatlı Gelen Aşk !!!
Artık Sana Çook Anlamsız Çook Acı Geliyor, Soğuk Rüzgarların Yüzüne Çarpması Gibi
Yavrusunu Kaybetmiş Köpek Gibi Yabancı Bir Şehirde Bilmediğin SokakLarda Yürümek Gibi SımSıcak Ateşe Girmek Gibi Öyle Zor Durumdasın Ki Her şey; Boş Gelmeye Başlar Tek Tesellin Müzik Ve SiqaRan, Sigarada Paran Bitene Kadar Ve Yine Yalnızsın.. O An Tüm
Her şey Belirir Kalbinde Aklında Duygularında Sorarsın Kendine Ben Nasıl Sevmişim Bu Kadar Veyada Neyini Sevmişim Sevmek Kaybetmektir Demişlerdide İnanmamıştım..
Ama Doqruymuş Seversen Kaybediyorsun, O Şimdi Nerede ? Kiminle ? Sen Bu Haldeyken O Nasıl Hala Gülebiliyor Mu ? Hala Gezebiliyor Mu ? Aşkını Anlatmaya KelimeLerin Yetmediği İnsan!! BeLkide Başkasıyla Şuan Başkasıyla Gülüyor Başkasıyla Aynı Hayalleri Kuruyor Veyada BeLkide SeninLe Kurdugu Hayalleri Yaşıyor Başkasıyla..Sana Söylediği Tüm Kelimeleri Onada SöyLüyor… Evet Bunları Aklına Getirmek İstemiyorsun Ama Her Şey Onu HatırLatıyor Sana Gözlerine Bakamazken Sevdin Sen, O Sana Sırtını Çevirirkende Sevdin Sen, Sabah EzanLarıyla Sevdin Sen, YaşamakLa Ölüm Arasında Gerçek Bir AŞkLa Sevdin Sen… Sen Allahın RızasıyLa Sevdin..Zindan Odalarda Binbir Dualarda Sevdin Sen…
Gücünün Yettiği Kadar Sesinin Çıktığı Kadar Hatta Son Nefesinde Bile Haykırarak Onu Sevdiğini SöyLecek Kadar Sevdin Sen… Evet Sen Gerçekten Temiz Bir KalpLe Sevdin…
Onun Profiline Bakmak İstiyorsun Ama Aklında Tek Soru Yaa BaşkasıyLa Olduğunu Görürsem ? Ama Merak Ediyorsun Nasıl Ne Yapıyor Diye Ona Belli Etmeden Gizliden Gizliye Takip Etmek İstiyorsun…Onunla Geçirdiğin Günler Aklında Millet Herkes Mutluyken Sen Üzgün Çaresiz Bitkinsin Sende Herkes Gibi Mutlu Olmak İstiyorsun Senin OnLardan Mutlu OLanLardan Eksiğin Ne Ki Diye Düşünürken Aklında O Beliriyor Birden Ve Artık Onsuz Nefes Alamayacak Hale Geliyorsun Ve Eve Gidip Bir Not Yazmaya Başlıyorsun

Annecim Ben Gidiyorum Senin Bu Çocugun Çok Sevdi Babasının Seni Sevdiği Gibi Sevdi
Eller Gibi Aklı Başka Şeylerde Olarak Sevmedi, Helali Gördü Namusu Gördü Fakat Bunlarla Bile Mutlu Edemedi Annecim Fotoğraflarımı Yatagımın Altına Bırakıyorum Özlediğinde Bak
Hani Hep Bulmaya Çalıştıgın Günlüğümü Dolabımda Elbiselerimin Altına Bıraktm Annecim
Alıp Okuyabilirsin… Hani Televizyonun Karşısında Oturduğum Koltuk Varya Oraya Her Baktığında Beni Hatırla Elbiselerimi Kokladıkça Beni Hatırla Annecim Affet Ben Çok Büyük Hata Yaptım Sevdim Annecim Bu Sözleri Yazarken Öyle Ağlıyorum Ki Bir Rabbim Bir Ben Bilirim…Yazdığım Yazılar Oturduğum Yerler Konuştugum Sözler Beni Size Unutturmasın Annecim, Hani Hep Derdin Yaa Sen Oğlum Ben Seni Doğururken Kendi Canımdan Vazgeçtim Affet Annecim Beni Ben Sana Babama Aile Layık Biri Olamadım Ben Yanlış Kişileri Seçerek Kendimi Bitirdim Annecim… Bana En Güzel Şeyleri Siz Öğrettiniz Annecim… Ama Tek Bir Şeyi Öğretmediniz Sevilmesi Gereken İnsanı


BEN GİDİYORUM ARTIK ANNECİM 





ÇAĞDAŞ YLDRM


Diğer Yazılar

Join Conversation

6 yorum

Teşekkürler

Son Yayınlar