AMA BEN ÇOK SEVİYORUM Kİİ

  • Paylaş:

An oldu gülmekten karnımıza ağrılar girdi an oldu gözyaşlarımız süzüldü… Bazen çook eğlendik, zaman nasıl geçti anlamadık , bazen sınavlar stresler derken oflaya poflaya zaman geçsin diye uğraştık.  Birlikte güldük , birlikte uyandık, birlikte uyuduk, bağıra çağıra söyledik birbirimizi sevdiğimizi söyledik , sabahlara kadar sohbet ettik , çözümlemeler yaptık kimi zaman ilişkimizi masaya yatırdık… Ve bunlar gibi daha binlercesi… Ama hep mutluluktu sonu , hep mutluyduk… Tüm kızgınlıkların, fırtınaların ardından bile bir sözlerin , bir mesajın yetti her şeyi unutmaya… Nasıl anlatılır ki bu koskaca bu zaman ? Ama öyle de hızlı geçti ki aslında… İnsan gerçekten mutluyken zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyormuş. Zaman kavramı yok sanki… Daha ilk olan mutluluğumuz devamı ileride daha fazlası olacak, bu blog a yazdığım ilk yazı seninle ilgili , aslında bunuda yazmazdmda neyse çünkü ben seni her şeyden kıskanıyrm seni aşkımızı mutluluğumuzu kıskanıyrm o yüzden ismini vermeyeceğim herşeyim …
Sen mutluluk oldun , benim diğer yarım , herşeyim oldun… Yanımda yokken hayattan zevk alamadığım , keşkelerle gözlerimin hep seni aradığı bitanecik sevgilim oldun…
Bu yazı küçük ama enn büyük hediyem. Çünkü sen herşeyin en güzelini hak ediyorsun. Başımı yastığa her koyusumda Allah’a şükrediyorum seni karşıma çıkardığı için , bize inandığım için… Seni çok seviyorum benim hayatımm , sevgilimm , herşeyimm…  Seni öyle çok seviyorum ki…
Hep benimle kal , hep yanımda kal…

Canım sevgilim, sen iyi ki doğmuşsun Rabbim seni bana lütuf etmiş. Lütufsun diyorum çünkü hiç kimse ben bugune kadar hiç böyle sevmedim kii
Bir erkek aşkını bu kadar mı sever bu kadar mı düşünür. Aklı fikri sende bu çocugun. Ben seni çok seviyorum ve sana aşığım canım aşkım.Benim dünyadaki cennetim.
Ben Aslında BEN AŞKIMA DEĞİL, AŞKLARIN İÇİNDEKİ EN BÜYÜK AŞK'A AŞIK OLDUM...


seni çok seviyorum Ömrüm’m.
iyi ki varsın.
iyi ki benimsin.
iyi ki bu yazıyı okurken de hala yanımdasın.
seni verene binlerce şükür, binlerce hamd olsun.





her zaman olduğu gibi yine tek dileğim sendin sevgilim. sadece sen..hayatımdaki bi ilki yine seninle gerçekleştirdim. yine sen yine ilk yine yine yine.. ne değişik bir duygu değil mi 18 yaşındayım ama hala bazı ilklerimizi yaşayabiliyoruz ne kadar güzel bir duygu ya.Yıldız kaydı şuan dilek tut aşkım sen ne diledin bilmiyorum sevgilim ama ben yine seni diledim hiç şüphe etmeden düşünmeden sadece seni sadece sen. aşık olduğum bir Kadın var.hayatıma giren tüm Kızları bana unutturan..sıcaklığını vücudumun en derinlerinde hissettiğim, onsuz nefes almayı unuttuğum..gözümden bile kıskandığım, her konuştuğumda tekrar aşık olduğum, bıkmadan usanmadan sevdiğim, nefesine muhtaç olduğum..dünyanın benim etrafımda döndüğünü hissettiren, en zor anlarımda yanımda olan, beni sevgisiyle sımsıkı kavrayıp kimseye bırakmayan..hani ömrün boyunca bir kere aşık olursun derler ya, eğer öyleyse benim aşık olma hakkım yok bir daha. aslına bakarsan olmasın da zaten. ben ona duyduğum hisleri başkasına karşı duymak istemiyorum o benim için hep özel kalsın. sanki kendime yemin etmiş gibiyim ondan başkasını sevmemek için.. ben ömrüm boyunca ona ait kalacağım galiba.





Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar