Gidiyorum Sevgilim

  • Paylaş:
GIDIYORUM BEN


Gidiyorum Sevgilim.
seni sevdiğim kadar kimseyi sevmemiş
olmalıyım,
sen nesin nerden geldin bilmiyorum ama
herşeye rağmen iyiki geldin ve iyiki tanıdım
seni.
candın,sen canımdın taa içimdeydin..
nerelere gittin sen simdi kiminlesin ? kimin
canında cansın ?
kiminle nefes alıyorsun,bunları duymak bile
istemiyorum. kiminleysen onunla ol.
bensiz mutluysan’da hep öyle kal,ben ikimizin
için ağlarım sevgilim..
sen hiç ağlamıcaksın bu hayat sana hep
gülücek binlerce kez dua ettim allaha senin
adına,
onun adına,sizin adınıza.
bende yaşıyamadığın mutlulukları onda yaşa
sevgilim,yaşa ki hayatı öğren.
ama hepte mutlu olma arada üzül,benim
üzüldüğümü görünce biraz burkul..
ağla demiyorum bunu senden bekliyemem,
ağlama sakın ağlama ! sadece beni hatırla,
benide hatırlatmak istemiyorum sana bizi
hatırla..
canımdan can gidiyo sevgilim başkasına nasıl o
sözcükleri yakıştırabilirsin,
seninle yatıp sensiz kalkmak ne demek
bilmiyorsun askım hiçbir zamanda bunu
öğrenme yaşatmasınlar sana.
yanındakinin değerini kıymetini bil,ben senin
değerini cok iyi bildim.
tek olamamak kötü birşey,ama senin olmak o
herşeye değerdi ..
biz olamayız artık,bana dön diyede
söylemiyorum bunca lafı artık bende
başkalarına gidiyorum askım,
affet beni,ben sen affettim .. kiminle
mutluysan onunla olman gerektiğini söyledim.
ben üzdüysem seni özür dilerim,ben sadece
sevdim seni karşılık beklemeden..
gözlerin,gülüşün herşeyin
aklımda,yaşadıklarımız ve yaşattıkların için
teşekkür ederim sevgilim,
beni unut demicem,cünkü ben seni
unutamazdım. beni sev asla demicem,cünkü
artık beni sevmiceksin.
sevmenide istemiyorum, gidiyorum sevgilim
ben sen allaha emanet ol.
yanındakinede söylücem sevgilim sana cok iyi
baksın,benim baktıgım gibi
aşkınıza sana zarar vermelerine izin
vermeyin,hep mutlu olun ! ağlayarak
yazıyorum bunları, ama sen sakın
ağlama okurken. mutluluk istiyorum senden
sevgilim acı değil,
herneyse ben gidiyorum aşkım.
yarım kalmadık biz artık tamamen bittik,
hersey ıcın sağolasın ..
dualarım seninle, hiç üzülmemeni diliyorum ..
kendine iyi bak ,ben kendime hiç iyi
bakamıyorum artık ..
NEYSE GİDİYORUM .. GİTTİM !


Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar