15 Ekim 2017 Pazar


Merhaba Arkadaşlar Dev Bir Konu İle Karşınızdayım Bu Konuda Sizlere Bir Site, Bir Sistem Tanıtacağım;

A-Bildiğiniz Üzere Numara Sorgulama Servisleri Ücretli, Ve Bizi Bazen Tanımadığımız Bilmediğimiz Numaralar Arayabiliyor Merak Ediyoruz Arayan Kişileri Gerek Bazen Whatsapp Profilinden Bakıyoruz Kim Olduğuna Bazende Boş Ver Diyip Geçiyoruz Şuan Anlatacağım Yöntemle Bunlara Son Veriyoruz HİÇ BİR ÜCRET Ödemeden Ücretsiz Bir Şekilde İstediğiniz Numarayı Sorgulama Yapabilirsiniz Nasıl Mı Peki ?


1.Sitemize Giriş Yapıyoruz İki Farklı Sitemiz Bulunmakta

-SİTEYE GİRİŞ 1
-SİTEYE GİRİŞ 2

2.Sitemize Giriş Yaptıktan Sonra Ana Sayfa Üzerinde Numara Sorgula Yerine Geliyoruz.

3.Sorgulamak İstediğimiz Numarayı Yazıyoruz Örnek:54555555555

4.Numara sorgula Diyoruz Ve Numaraya Ait Kişi Bilgileri Ekrana Geliyor

Aşağıda Ki Resimdede Kendi Numaramla Denedim Arkadaşlar Hem Mobil/Hem Web Kullanabilirsiniz...


bedava numara sorgula,numara sorgulama servisi,isimden numara sorgula,numaradan isim sorgula,bedava begeni
Ücretsiz Numara Sorgulama



B-İkinci Konumuz İse Whatsapp Stalk Peki Bu Nedir ?

-Whatsapp Stalk-Bir kişinin Whatsappta Ki Hareketlerini Görüntülemedir, Mesela Sizi Engelleyen Veya Eski Sevgilinizi Buradan Takip Etmeniz Mümkündür.

Konumuza Devam Edelim Sizi Engelleyen Eski Sevgiliniz Arkadaşınız Falan Aktif Olma Süreleri Sizin Kafanızda Merak Oluşturabilir Bu Sistem Sayesinde Anlık Giriş Çıkışları Hakkında Bilgi Sahini Olabilirsiniz

Peki Bu İşlem Nasıl Yapılır ?

1-Öncelikle Sitemize Giriş Yapıyoruz

-SİTEYE GİRİŞ 1
-SİTEYE GİRİŞ 2

2-Sag Tarafta Görünen Whatsapp Stalk Olana Giriyoruz

3-Daha Sonrasında Takip Etmek İstediğiniz Numarayı Giriyorsunuz

4-Bilgileri Getir Diyorsunuz.


Aşağıda Ki Görselde Kendi Numaramı Sorguladım Ve Giriş Çıkış Bilgileri Doğru Olarak Yansımıştır.
Site Gerçekten Başarılır.


whatsapp stalk,whatsapp hesap çalma,whatsapp takip etme,whatsapp bedava numara al,whatsapp mesajlarını okuma
Whatsapp Stalk





C-İNSTAGRAM BEGENİ;

-İnstagram Begeni  Kasmak İsteriz Genel Olarak Popülerlik İçin Vs. Fakat Bazı Sitelerde Şifremiz Çalınıyor Hesabımız kilitleniyor Falan Bu Sitede Böyle Bir Sorun Yok Sizden Şifre Falan İstemiyor Şifrenize Gerek Olmadan Çalışan Bir Sistem Denemenizi Öneririm.

-SİTEYE GİRİŞ 1
-SİTEYE GİRİŞ 2



instagram begeni hilesi,instragram takipçi kasma,instagram bedava takipçi,instagram bedava begeni,intagram hesap çalma,instagram bedava
İnstagram Begeni Hilesi


————————————————————-————————————————————-

Öneri Ve Görüşerinizi Yorum Olarak Veya Mail Adresimden Ulaşabilirsiniz
BenguKpck@heroma.tk


————————————————————-————————————————————-


————————————————————-————————————————————-

9 Ekim 2017 Pazartesi


gitmeliyim,yada kalmalı,hep birini bekledim,nefes alamamak,çok özlemek,çok acı çekmek



Nerden başlasam bilemiyorum ama bir yerden başlamalıyım.Aklımda o kadar çok soru varki cevabını veremediğim.İçimde o kadar çok acı varki kimseyle paylaşamadığım.O acı öyle bir acı ki ne kaleme geliyor ne kağıda öyle yüreğimin bir kenarına öyle bir işlemişki hiç bir yere çıkmıyor...

Hep birini bekliyorum elimden tutup kaldıracak,omzunda ağlayacağım,saçımı okşayacak en saf, en temiz haliyle...Öyle bir tutacak ki beni,öyle bir güvenecekki bana bir daha bırakmayacak.Öyle birini aramak yıkmadımı zaten beni neden rıyorum ki yine neden!!!İşte yine muhtacım birilerine yine ihtiycım var.

Bu yüreğimin acıları ne zaman dinecek.ne zaman bitecek,bu içimdeki sızı.Nefes alamamak ne kötü birşey.Çığlıklar arasında susmak,fırtınalar içinde durulmak ve sonunda dalgalar arasında boğulmak,kocaman kayaların arasında sıkışmak gibi hayat bunun bir ötesi yok bunun daha boğucusu.

Bir insana güvenmek bu kadar mı zordu,birilerine derdini anlatmak bu kadar mı zordu? Hayatın kamçıları dolanmışken boğazıma yaşamak bu kadar zordu işte.Ama ne anlayabildim insanları nede anlatabildim.Beynimi dert etmiyorum o zaten ölmüş bir zavallı o yotgun savaştı.Bilirsin savaşçılar veda etmez.Sadece yorgun düşerler dinlenemezse vedasız çekip giderler.Bende vedasız gittim ya yüreğinden hoşçakal bile demedim arkama bakmadan gittim.Ben yorugun bir savaşçıyım yüreğimde kabuk bağlamış hala sızıntı halinde kanayan bir yaran var.Yorulmak kolaydı,hayat yorardı insanı çünkü asıl savaşmak vardı...Neyse ki o savaş hiç bitmeyecek ben bir gün bitene kadar ya devam etmeliyim yada gitmeliyim....



BU YAZIYI BURADA PAYLAŞMAMA İZİN VEREN ÇAĞDAŞA TEŞEKKÜR EDERİM YAZARLIK İSTEĞİMİ KABUL ETTİĞİ İÇİNDE AYRI OLARAK TEŞEKKÜR EDERİM



————————————————————
Yeni yazar bengü iletişim:

bengukpck@heroma.tk


————————————————————
Site Sahibi Çağdaş iletişim:

cagdas@heroma.tk


————————————————————


                               BENGÜ KPCK



rumeysacagdas,aşk sensin,bizi seviyorum, çok seviyorum, bizim dünyamız,Sensizliği hiç sevmedim,sonbaharımsın,sen ve ben,gözlerine aşığım,
Sen Ve Ben


Çok seviyorum seni inan çok seviyorum. Anlatamıyorum nasıl birşey bu ama inan deliler gibi seviyorum seni.Dayanamıyorum seni üzmeye üzülmene. Senin için herşeyin en iyisini en güzelini en doğrusunu en hayırlısını istiyorum her zaman.İnşallah farkındasındır bunun. Belki istemeyi bilmiyorum ama ya da istiyorum ama kendim ayrı telden çalışıyorum ama inan doğru bildiğimi ve doğru olanı istiyorum senin için,ikimiz için,bu ve diğer dünyamız için..

Seni seviyorum bitanem;birtane olduğun için,senden başka yok,başka birini sevemem,başka birinde yokum ben.Ben sendeyim sana bıraktım kendimi,seninleyim,birşey istemem senden başka.Dokunamam ki başkasına,tutamam kimsenin elini,öpemem kimseyi,böyle arzulu isteyemem kimseyi senin gibi.Ben seni seviyorum,seninleyken bizi,beraberken yaşamayı seviyorum.Zamanın geçmesini hiç sevmedim seninleyken,zaman hep benden aldı seni ona çok büyük kinim var içimde.Ben seni seviyorum seninleyken bizi.Sensizliği hiç sevmedim hep soğuktu,hep üşüdüm,hiç kalbim deli gibi atmadı,gözlerim parlamadı,içimden gelerek gülmedim.Ben sensizlikte sadece hayal etmeyi sevdim,bazen haya edemedim seni onuda hiç sevmedim.Ben seni seviyorum seninleyken bizi....




seni seviyorum sözleri,seni seviyorum mesajları,seviyorum seni sözleri,sevmek sözleri,seni seviyorum,seni cok seviyorum,seviyorum,seni seviyorum sözleri uzun,seni seviyorum sözleri kısa,sevgi sözleri,seni seviyorum resimli sözleri
Seni Çok Seviyorum

seni bildim sadece seni okudum seni dinledim seni öğrendim çünkü benim dinleyebileceğim en güzel ses senin sesin çünkü benim tanıyacağım başka insan yoktu o yüzden sadece sana odaklandım sadece seni öğrendim...

Çünkü sende ne hayal ettiysem o var. Beklediğim her şey. Sana güvenebileceğimi biliyorum. Bana sadık olduğunu, beni sevdiğini, hep seveceğini, hiç bırakmayacağını hissediyorum. Seninle konuşurken mutluyum. Mesajlarını kaç kere okursam okuyayım her seferinde kendimi gülümserken buluyorum. Seni çok kıskanıyorum, deli gibi kıskanıyorum, belki de abartıyorum. Ama seni paylaşamıyorum işte.

Sen benim herşeyimsin. Sevdiğim, seveceğim, sevdiceğim, sevgilim.. Gecenin bi yarısı romantizm yapmak yoktur bende ama konu sen olunca akan sular duruyor. Kalbimin ritmi değişiyor, kafam duruyor, suratımda salak bi gülümseme oluşuyor.. Aşık olunca herkes kelebekler uçuştuğunu söyler içinde. Bende mi? Benimkinde filler tepişiyor, içimde bi yıkım, bi deprem oluyor. Ve belki tuhaf ama üzerimde yarattığın etkiyi seviyorum. Bana güzel sıfatlar takmanı seviyorum. Aşkım demeni seviyorum. Sen aşkım deyince bişeyler kopuyo içerde. Bişeyler kopuyor ama sanki yerine yenisi geliyor, onu tamamlıyor, eksiği kapatıyor. Sen benim eksiğim. Eksikliğim.. Beni tamamlıyor, beni mutlu ediyorsun. . Seni herşeyden kıskanıyorum. Çünkü sen benimsin. Benim.. Herşeyimsin.. Sevgilim diyorsun mesela bazen. Eriyorum, bitiyorum. Nasıl seviyorum aşkım, sevgilim demeni anlatamam.

4 Ekim 2017 Çarşamba



doğum günü resimleri


DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN EŞİM, DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN HERŞEYİM
HAYATIMDA Kİ EN GÜZEL EN DEĞERLİ EN TATLI MİRASIMSIN, EVET MİRASIMSIN DEDİM ÇÜNKÜ BEN HER ZAMAN DEĞERLİSİN CENNET KOKULUM SENİNLE 292 GÜNÜMÜ PAYLAŞTIM ACIYSIYLA TATLISIYLA AMA EN GÜZELİDE ŞU Kİ BİZ BİRLİKTE ÇOĞU ŞEYİ YAŞADIK BİRLİKTE DOĞUM GÜNÜMÜ YAŞADIK BİRLİKTE DOĞUM GÜNÜNÜ YAŞIYORUZ HERŞEYİ BİRLİKTE TANIK OLUYORUZ... SEN BENİM CANIMSIN HERŞEYİMSİN NEFES ALMAMA NEDENSİN :) HELEDE SESİN YOK MU OYYY GÜLÜŞÜNDEN ÖPERİM BEN SENİ SİNİRLİYKEN BİLE SESİNİ DUYUNCA GÜLEBİLDİĞİM TEK KİŞİSİN TUTAMIYORUM KENDİMİ GÜLMEMEK İÇİN SEN SİNİRLENİYORSUN AMA NE YAPABİLİRİM HI HI HI 😘😘😘😘 BİZ EVLENECEĞİZ BİZ MUTLU OLACAĞIZ BİZ BİRLİKTE YAŞLACAĞIZ SENİ CANIMDAN DAHA ÇOK SEVİYORUM SEVGİLİM BÜTÜN HERKES DUYSUN BEN RUMEYSAMI ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUMM EŞİMM HUZURUMMMM 💕💕💕💕






VE AYRIYETEN BÖYLE BİRŞEYDE VAR VLOG TARZINDA BİR VİDEO BEBEĞİMİ MUTLU ETMEM GEREKİYOR BU VİDEONUN SADECE DEMOSU OLARAK YAYINLIYORUM TAM HALİNİ YAKINDA PAYLAŞACAGIM 




3 Aralık 2016 Cumartesi







Kurallarını bilmediğim bir oyunun içinde gibiyim 
Zaman kavramını tamamen yitirmiş bir çok şeyi düşünemez haldeyim... 
Yokluğun bu kadar yıkabilirdi yüreğimi... 
Geceler yokluğunun sancılarıyla geçiyor senden sonra sevgili... 

Düşüncelerim kulağımdan yastığıma akacak diye korkmadım desem yalan olur.... Kızgınım ben sensiz geçen her güne küskünüm düşen her takvime seni benden alan beni sende hiçe çeviren zamana dargınım... Kocaman bir boşluk var içimde!! Hayır yakınmıyorum bundan o boşlukta kocaman özlemin yankılanıyor.... Senin gözlerin benim en güzel gökyüzüm... Gözlerinin kahvesi mavinin her tonunu kıskandıracak nitelikte... Yüzünü bulutların arasında gördükçe sana söyleyemediğim tüm sözler adına bir burukluk kaplıyor içimi... Beni  Rabbime daha da yönlendirensin sen her duam da... Rabbim kendini hatırlatanı nasip etmez miydi?? Demekki bir bildiği vardı... İstese seni kalbimden çıkarırdı.... En güzel duygularla besledim sana olan sevgimi aminlerime sardım sarmaladım seni.... Seni beklemek belki de en büyük imtihandı sensizliğe susamış gönlüme... Sonunu bilmeden bir umutla beklemek seni... Hangi lugatta seni anlatacak kelimeler var bilmiyorum ama ben hâlâ onları bulamıyorum..   Sadece en güzeline en yücesine Rabbime anlatabiliyorum seni... Çünkü o anlatamadığım her şeyi en güzel anlayandı... Bu yüzdendi umutlarım bu yüzdendir bekleyişlerim.... Kararı verecek olan Rabbime en güzel şekilde anlattım seni... Hani uçurtması kaçar ya insanın öyle bişeysin işte... Bana ait ama uzakta.... Ben seni gönlüme rızk bildim... Duasız aminsiz sevmedim... Aminlerimi yorgan yaptım geceleri üstüne...bizim için kıldığım rekatların abdestleriyle yıkadım doyamadığım yüzünü... Küçücük umutları biriktirip senli ihtimallere yol ettim.... Bilemedin gelsen hiç gitmemiş gibi unuturdum çileleri.... Ve şuan da olduğu gibi en güzel ben severdim seni beklentisizce... Satır boşluğundan kendini sallandıran harflerin dağarcığına ihtiyacı yoktu yüreğimin ölüşlerinin... sen harflerimi katletmiştin sevdiğim.... Yine de yılmadım çünkü geceleri gözlerimde yuvarlanan hayallerim vardı benim.... Ve sen çok güzel yakışıyordun oralara.... Bazen kendi kendime kızıp kırılıyorum sana... Çünkü ben alıştım yanında huzur bulmaya... Alıştım seninle mutlu olmaya... Bu yüzden hayallerimin bileklerinden burkma...... Anladığını az da olsa söyle bana... Hiç mi hak etmedim iki çift sözü... Çok acımasız değilmi hiç bir şey demeden başka kalplere yönelişin... Tek kelime etmeden kenara atıp gidişin..... Sen bilmezsin ama çok zor kalbinde yer bulamamak... Çok zor seni hak etmeyen biri olmak.... Tertemiz sevip bir şey ifade edememek çok zor... Oysa her şeyi göze alırdım senin için.... Senin yerine üzülürdüm bile... Sen üzülme yeter sevdiğim... Göz bebeklerin hep gülsün senin.... Gitmezsin sanmıştım birileri gelip gider fakat beklememe kızmassın ses etmezsin sanmıştım.... Sahi inanmadın mı yoksa bana??? Daha ne yapabilirdim oysa?? Sen hiç başkalarına ait olduğunu bile bile sevdin mi iliklerine kadar... Hak edenleri sevmedin ki sen hiç.... Bi gün seni bırakıp gidecek insanları sevdin hep... Seni sevmekten hiç vazgeçmedim... Bana sevinçlerimi de üzüntülerimi de en doruklarında yaşattın... Kokunu bilip de bir daha sarılmayacak olmak çok kötü.... Alışmak istemiyorum sensizliğe.... Kalbimin anahtarı sende değil benim çünkü kalbimin anahtarı zaten sensin.... Yeter ama artık sensizken  bir günü bin yıl gibi yaşamak yokluğunla daha fazla sınama beni....

Featured